У Запоріжжі розробили дизайн-код рекламних вивісок. Це означає, що було прийнято рішення привести зовнішню рекламу до єдиної концепції, яка гармонійно впишеться в інтер'єр міста. Таким чином, вдалося домогтися відразу декількох позитивних змін.
• Архітектура будівель не приховується неприродно великими рекламними площинами.
• Вивіски максимально мінімізували, при цьому суть і сенс рекламного посилання не знизився.
За основу брали певну висоту, ширину, колір і оформлення, розроблену в департаменті архітектури та містобудування.
Сподіваємося, цей досвід прийме більш масштабне поширення і дійде все ж таки до Бердянська.
Варто вийти на вулицю або проїхатися по дорогах нашого міста і звідусіль в очі кидаються сотні рекламних закликів, велика частина яких - це оформлені без смаку, рекламні щити і вивіски, які надають місту відштовхуючий зовнішній вигляд.
Так, питання з обдертими фасадами як і раніше актуальне, але чи не час почати хоч з чогось і зобов'язати підприємців дотримуватися єдиного дизайн-коду, встановленого на законодавчому рівні?
Такий крок, зробить Бердянськ більш привабливим для гостей міста та місцевих жителів, піднявши культуру, смак та стиль на новий рівень.