Бердянський порт один з найкращих за умовами для зернового експорту

До 2000-х років Бердянський порт спеціалізувався на відправці експортних навалочних та генеральних вантажів, в тому числі транзитних. Проте структура сучасного вантажного потоку кардинально змінилась. Зараз високим попит має експорт українських продовольчих вантажів. Тому єдиним можливим варіантом для збереження функціонування Бердянського порту була переорієнтація його на зернові вантажі. Але порт не був пристосований для перевалки зернових: не було спеціальних приладь та інфраструктури.

Завдяки інвестиціям «Аскет Шиппінг» сьогодні Бердянський порт стоїть на ряду з портами інших країн з найкращими умовами для зернового експорту. Розповів Андрій Харченко, заступник директора портового оператора "Аскет Шиппінг".

Сьогодні 82% вантажу Бердянського морського порту - зерно. Але, не зважаючи на це, у нашого порту, єдиного з 5 портів України, немає сучасного зернового термінала.

Сучасний зерновий термінал дає можливість формувати в порту одночасно декілька судових партій зерна за тими характеристиками, які необхідні на ринку. З терміналом судна будуть обробляти вантаж набагато швидше. Зменшаться черги суден на рейді, зросте пропускна система.

І що не мало важливо, зростання кількості заходів суден – це фінансові надходження в бюджет, збільшення кількості робочих місць та розвиток всього зернового кластера в Приазов'ї.

Слідкуйте за новинами у Telegram

Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook