Прийом громадян комунальними підприємствами під час карантину в Бердянську

У зв'язку з карантинними заходами комунальні підприємства Бердянська та Запорізької області переходять на інший графік роботи.

«Бердянськекотранс» до 3 квітня припиняє прийом населення. Служба буде працювати в телефонному режимі: телефон — тел.: 066 106 40 62.

 Також на карантин уходить «Житлосервіс 2в». Усі питання мешканці зможуть обговорити та вирішити за телефонами: аварійні ситуації та диспетчер — 3 66 14; бухгалтерія — 3 55 43; секретар та паспортист — 3 33 70.

«Бердянськзв'язок» продовжує працювати в звичному режимі. Обмеження поширюється тільки на кількість людей у приміщенні: дозволяється одночасне перебування 5 відвідувачам.

«Бердянське підприємство теплових мереж» попереджає, що з 16 березня по 3 квітня особисті прийоми громадян проводитись не будуть. Звернення за будь-якими питаннями треба буде здійснювати за телефонами: кол-центр — 6 17 30; абонентська служба — 3 53 76; служба збуту продукції — 3 64 76 або 095 234 22 40; юридична служба — 4 63 64. Листи підприємство рекомендує передавати поштою на адресу: вул. Морська, 65/97.

«Запоріжжяобленерго»  до 3 квітня обмежує доступ до адміністративних будівель підприємства. Керівництво рекомендує своїм абонентам для вирішення питань використовувати телефонний зв'язок: для передачі показань приладів за телефоном 098-168-01-01 (за допомогою меню самообслуговування) та 0-800-504-502 (контакт-центр), через офіційний сайт, аби подати скаргу, звернення.

Про роботу «Бердянськводоканалу» можна прочитати в нашому матеріалі.