Бердянці об’єднуються для розвитку туристичної галузі

У лютому протягом місяця пройшла серія навчальних заходів для представників бізнесу, громадськості та влади, зацікавлених у розвитку туристичної галузі в Бердянську та Приазов’ї України в межах проєкту «Destination Azov 2025». Цей проєкт та навчання організувала Національна туристична організація України (НТОУ) завдяки проєкту технічної підтримки «Німецька корпорація міжнародного співробітництва GmbH» (GIZ).

Далі у Бердянську була створена ініціативна група, яка 4 березня провела установчі збори для заснування нового об’єднання і після оформлення документів 25 березня була офіційно зареєстровано громадська спілка.
Співзасновниками громадської спілки стали шість юридичних осіб:
– ГО «Час Є»
– «Запорізька торгово-промислова палата»
– ГО «Агенція креативних ініціатив «Більше»
– ГО «Італійський культурний центр «Емілі»
– ГО «Бердянський край»
– ТОВ «Укрсоцздравкурорт»
«Важливо відзначити що всі члени правління і до сьогодні сприяли розвитку туризму в регіоні, та працювали на розвиток Бердянщини як курорту. Тож маємо за мету обєднати зусилля та спрямувати їх на залучення та супровід інвестицій у туристичний сектор, обєднати небайдужих та зацікавлених у розвитку туризму громадян та представників бізнесу, створити курорт міжнародного значення, який будуть знати не тільки в Україні а і за її межами», – прокоментував голова правління спілки Максим Гончарук.

Також голова спілки відзначив, що створення нового об’єднання стало можливим завдяки підтримці та чисельним консультаціям від керівництва НТОУ – а саме Віталіни Мартиновської та Івана Ліптуги.
«Національна туристична організація України, наслідуючи успішний досвід країн ЄС та враховуючи результати реформи адміністративної децентралізації, розробила перспективний план створення локальних туристичних організацій в Україні (понад 110 організацій). Перша фаза Проекту успішно завершується на створенні Бердянської ЛТО – першої пілотної у Проекті та першої локальної DMO в Україні», – пояснила заступниця президента НТОУ Віталіна Мартиновська.
Утворена ЛТО виконуватиме функції Організації з менеджменту дестинації (DMO), зокрема такі, як:
– консолідація та нетворкінг бізнесу, влади та всіх зацікавлених сторін;
– маркетинг та брендинг туристичних дестинацій;
– професійне навчання та розвиток талантів у сфері туризму;
безпека, стандартизація та якість у туризмі;
– статистика та аналітика туристичних потоків;
– залучення та супровід інвестицій у туристичний сектор;
– народна дипломатія та залучення місцевого населення до промоції туризму.
«У нашої команди Бердянської ЛТО багато планів та ідей. Однак, ми оцінюємо роботу не за ідеї, а за їх втілення. Переконаний, що цього року ми зможемо приємно здивувати проєктами, корисними для міста», – поділився своїм баченням Кирило Пеліванов, виконавчий директор Бердянської локальної туристичної організації.

«Готовність зацікавлених сторін (органів місцевого самоврядування та представників місцевого бізнесу) до об’єднання, спільне бачення розвитку туристичної дестинації, можливість співфінансування туристичних заходів з різних джерел і системна підтримка з боку Регіональної туристичної організації та Національної туристичної організації України сприятимуть активному запуску роботи Бердянської ЛТО», ­– підсумував перспективи президент НТОУ Іван Ліптуга.