У лютому протягом місяця пройшла серія навчальних заходів для представників бізнесу, громадськості та влади, зацікавлених у розвитку туристичної галузі в Бердянську та Приазов’ї України в межах проєкту «Destination Azov 2025». Цей проєкт та навчання організувала Національна туристична організація України (НТОУ) завдяки проєкту технічної підтримки «Німецька корпорація міжнародного співробітництва GmbH» (GIZ).
Далі у Бердянську була створена ініціативна група, яка 4 березня провела установчі збори для заснування нового об’єднання і після оформлення документів 25 березня була офіційно зареєстровано громадська спілка.
Співзасновниками громадської спілки стали шість юридичних осіб:
– ГО «Час Є»
– «Запорізька торгово-промислова палата»
– ГО «Агенція креативних ініціатив «Більше»
– ГО «Італійський культурний центр «Емілі»
– ГО «Бердянський край»
– ТОВ «Укрсоцздравкурорт»
«Важливо відзначити що всі члени правління і до сьогодні сприяли розвитку туризму в регіоні, та працювали на розвиток Бердянщини як курорту. Тож маємо за мету об’єднати зусилля та спрямувати їх на залучення та супровід інвестицій у туристичний сектор, об’єднати небайдужих та зацікавлених у розвитку туризму громадян та представників бізнесу, створити курорт міжнародного значення, який будуть знати не тільки в Україні а і за її межами», – прокоментував голова правління спілки Максим Гончарук.
Також голова спілки відзначив, що створення нового об’єднання стало можливим завдяки підтримці та чисельним консультаціям від керівництва НТОУ – а саме Віталіни Мартиновської та Івана Ліптуги.
«Національна туристична організація України, наслідуючи успішний досвід країн ЄС та враховуючи результати реформи адміністративної децентралізації, розробила перспективний план створення локальних туристичних організацій в Україні (понад 110 організацій). Перша фаза Проекту успішно завершується на створенні Бердянської ЛТО – першої пілотної у Проекті та першої локальної DMO в Україні», – пояснила заступниця президента НТОУ Віталіна Мартиновська.
Утворена ЛТО виконуватиме функції Організації з менеджменту дестинації (DMO), зокрема такі, як:
– консолідація та нетворкінг бізнесу, влади та всіх зацікавлених сторін;
– маркетинг та брендинг туристичних дестинацій;
– професійне навчання та розвиток талантів у сфері туризму;
–безпека, стандартизація та якість у туризмі;
– статистика та аналітика туристичних потоків;
– залучення та супровід інвестицій у туристичний сектор;
– народна дипломатія та залучення місцевого населення до промоції туризму.
«У нашої команди Бердянської ЛТО багато планів та ідей. Однак, ми оцінюємо роботу не за ідеї, а за їх втілення. Переконаний, що цього року ми зможемо приємно здивувати проєктами, корисними для міста», – поділився своїм баченням Кирило Пеліванов, виконавчий директор Бердянської локальної туристичної організації.